...
010 2999 422 info@kilpikatot.fi

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET ENNEN KATTOHUOLTOA

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET ENNEN HUOLTOA

”Pitääkö minun olla paikalla kun kattoa huolletaan?”

Lyhyesti: Ei, ellei niin ole erikseen sovittu. Pidemmästi: Kunhan vesipiste ja pistorasia ovat helpoissa paikoissa ulkona ja talossasi ei ole mitään erikoisuuksia mitä erikseen selvittää kattomiehen kanssa, sinun ei tarvitse olla paikanpäällä ollenkaan. Lähetämme teille kohteesta tarkan raportin jotta tiedät mitä katolla on tapahtunut. Lisäksi kattomies kertoo vielä urakan jälkeen kaikesta mitä katolla on tehty.

”Voinko olla paikalla kun kattoa huolletaan?”

Lyhyesti: Tottakai! Pidemmästi: Meitä ei haittaa yhtään että olette paikalle. Voi olla teille mukava katsoa mitä siellä katolla tapahtuu ja se ei meitä haittaa!

”Milloin tiedän tarkan huoltopäivän?”

Jos sitä ei ole sovittu heti, vaan kanssanne on sovittu tietty viikko, saatte tiedon tarkasta päivästä noin viikkoa ennen tekstiviestillä.

Jos käy niin harmillisesti että sinä päivänä sataa vettä, sovimme uuden huoltopäivän.

”Pitääkö minun siirrellä jotain kalusteita pois katon lähettyviltä?”

Teemme huollot avaimet käteen palveluna eli ei tarvitse. Jos jotain siirrettävää on, siirrämme sen itse. Lisäksi suojaamme pressuilla kukat ja muut mitä ei voi siirtää (katon puhdistuksessa).

”Kuka on yhteyshenkilöni kattohuoltoa ennen, sen aikana ja sen jälkeen?”

Kaikkiin vastaus on sama: Urakan myyjä joka on vastuussa kohteesta alusta loppuun ja sen jälkeenkin. Löydät yhteystiedot täältä. Jos et saa myyjään yhteyttä, soita suoraan yrityksen johtoon tai toiselle myyjälle jotka varmasti auttavat sinua!

”Tarvitsetteko vettä tai sähköä?”

Tarvitsemme vettä sammaleenestoaineen laimennukseen ja tarvitsemme sähköä ruiskuumme jolla sammaleenestoaine levitetään.

”Kuka vastaa huollon onnistumisesta?”

KilpiKatot vastaa huollon onnistumisesta täysin. Teidän ei tarvitse pelätä että vastuuta sysätään muualle! Jos esimerkiksi kävisi niin harmillisesti että kattohuoltaja kaatuisi aurinkopaneelin päälle ja paneeli menisi rikki, meidän kattavat vakuutuksemme korvaisivat vahingot täysin.

Tai jos huolto ei vastaa luvattua, korjaamme tämän välittömästi!

”Puhuvatko kattohuoltajat suomea”

Kaikki työntekijämme ovat suomalaisia ja puhuvat siis suomea. Tämä on tärkeää sujuvan kommunikoinnin ja myös turvallisuuden vuoksi.

”Voinko maksaa kahdessa erässä?”

Voit maksaa yli 500€ maksavan kattohuollon kahdessa erässä ilman mitään kuluja, mainitset vain tästä myyjälle.

 

Jos sinulla tulee muita kysymyksiä, soita meille täältä!

Pyydä tarjous ja saat samalla maksuttoman katon kuntokartoituksen.

"Kaikin puolin erinomainen palvelu. Fiksusti hoidettu myynti, toimiva viestintä sekä ammattimaisesti ja turvallisesti hoidettu katon putsaus & korjaukset. Ainoa harmitus työhön liittyen se, että en ymmärtänyt tilata palvelua aiemmin." - Mikko V Helsinki

Vaihtoehto Kattoremontille
KilpiKatot Oy on tiilikattoihin erikoistunut yritys.

Palvelemme taloyhtiöitä, huoltoyhtiöitä  ja yksityistalouksia koko Uudenmaan alueella.

KilpiKatot Oy
Rajamaankaari 23E, 02970 Espoo
Puh:010 2999 422
Y-tunnus: 3263827-9
© KilpiKatot Oy

Verkkolaskuosoitteemme on 003732638279

Y-tunnuksemme on 3263827-9 

Verkkolaskuoperaattorimme on Maventa

Operaattorin välittäjäntunnus 003721291126

Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä DABAFIHH 

Sähköpostilaskuosoite invoice-32638279@kollektor.fi 

Verkkolaskuosoitteemme on 003732638279

Y-tunnuksemme on 3263827-9

Verkkolaskuoperaattorimme on Maventa

Operaattorin välittäjäntunnus 003721291126

Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä DABAFIHH

Sähköpostilaskuosoite invoice-32638279@kollektor.fi

We Use Cookies

Please accept these sweeties to continue enjoying our site